نمایش 1–12 از 34 نتیجه

دمنوش مسی

کد انحصاری محصول : 2131

موجود

۳۸۸,۹۶۷ تومان

ست شراب خوری مسی

کد انحصاری محصول : 2079

موجود

۱,۲۸۹,۵۰۳ تومان

شات چکشی مدل راسته

کد انحصاری محصول : 2018

موجود

۶۶,۷۴۱ تومان

شات چکشی مسی

کد انحصاری محصول : 1141

موجود

۶۸,۰۰۱ تومان

گلاسه پایه برنزی مسی طرح 1 بسته 6 عددی

کد انحصاری محصول : 1171

موجود

۷۵۰,۰۰۰ تومان۹۲۲,۰۰۰ تومان

گلاسه طرح دار مسی

کد انحصاری محصول : 1150

موجود

۱۱۲,۰۰۰ تومان۱۴۷,۰۰۰ تومان

گلاسه طرح دار مسی بسته 6 عددی

کد انحصاری محصول : 1176

موجود

۶۷۱,۰۰۰ تومان۸۷۲,۰۰۰ تومان

مس یکی از فلزات قدیمی است که از گذشته تا به امروز به فلزی ارزشمند در میان مردم تبدیل شده است زیرا علاوه بر ارزشمند بودن خواصی مهمی برای انسان نیز دارد. افراد برای این که بتوانند از خواص فلز مس به درستی استفاده کنند تلاش کردند تا با استفاده از فلز مس، ظروف مسی مورد نظر خود همانند لیوان مسی را بسازند تا با نوشیدن مایعات در لیوان مسی بتوانند خواص با ارزش فلز مس را وارد بدن خود کنند و به سلامتی خود کمک کنند.

خرید لیوان مسی

همان طور که در بالا ذکر کردیم، مس دارای خواص مهمی برای بدن است و برای داشتن بدنی سالم استفاده از ظروف مسی لازم است. برای این که بتوانید این خواص فلز مس را وارد بدن خود کنید می توانید اقدام به خرید لیوان مسی برای خود و خانواده گرامیتان کنید تا با نوشیدن مایعات روزانه همانند آب در لیوان مسی، ذرات مس را وارد بدن خود نمایید و سبب بهبود وضیعت جسمانی خود شوید. پزشکان در گشته که عمدتا بر اساس طب سنتی طبابت می کردند همواره به نوشدین آب در لیوان مسی تاکید ویژه ای داشتند زیرا امروزه طی تحقیقاتی که دانشمندان اروپایی انجام داده اند، بدن انسان روزانه به مقداری مس نیاز دارد. مس می تواند در از بین بردن باکتری ها به گلبول های سفید کمک کند، همچنین خواصی همچون از بین بردن درد استخوان ها، آرامش روان، کاهش سرطان، جلوگیری پیری زودرس از دیگر خواص لیوان مسی که شما با خرید لیوان مسی می توانید تمامی این موارد را تنها با داشتن یک لیوان مسی تجربه کنید.

لیوان مسی

از جمله وسایل مهم در هر خانه ایرانی لیوان می باشد. از این وسیله ما برای نوشیدن آب, چای و نوشیدنی استفاده می کنیم. خوردن آب در لیوانی که با مس ساخته شده برای بدن مفید بوده و خاصیت درمانی دارد. شما می توانید با لیوان مسی بر خلاف لیوان های چینی, شیشه ای, پلاستیکی, فلزی و … از این لیوان ها استفاده کنید. اکسیر مس با تولید و ارائه بهترین لیوان های مسی در طرح های مختلف و با کیفیت بالا و قیمت مناسب شما را در در یک انتخاب مناسب همراهی می کند.

قیمت لیوان مسی

یکی از بزگترین دغدغه های خریدارن لیوان مسی، نداشتن منبعی برای مشاهده قیمت لیوان مسی است. ما در اکسیرمس لیستی از لیوان های مسی را برای شما گرده هم آورده ایم تا بتوانید به راحتی اقدام به مشاهده قیمت لیوان مسی کنید و با انتخاب یکی از آنها، خرید خود را تکمیل نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم که قیمت لیوان مسی پایه دار در اکسیرمس را با سایر فروشگاه های اینترنتی ظروف مسی مقایسه کنید، زیرا به دلیل کمتر بودن قیمت لیوان مسی در اکسیر مس نسبت به سایر فروشندگان شگفت زده خواهید شد.

شات مسی

شات مسی یک نوع لیوان مسی کوچک بدون دسته است که کاربرد های زیادی را می تواند داشته باشد. برای خرید شات مسی می توانید از طریق لیست محصولات موجود در بالا، یکی از شات های مسی را به سبد خرید خود اضافه نمایید و بعد از پرداخت هزینه آن را بعد 2 الی 3 روز کاری در درب منزل خود دریافت کنید.

قیمت پارچ و لیوان مسی چکشی

پارچ و لیوان مسی یکی از محبوب ترین ست هایی است که شما می توانید برای تکمیل لوازم منزل خود خریداری نمایید و در مهمانی هایتان با استفاده از پارچ ولیوان مسی چکشی از مهمان های گرانقدر خود به خوبی پذیرایی کنید. برای مشاهده قیمت پارچ و لیوان مسی چکشی می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید و یا از طریق لیست محصولات موجود بصورت مستقیم و آنلاین قیمت لیوان مورد نظر خود را مشاهده کنید.