نمایش 1–12 از 53 نتیجه

پلوخوری مسی طرح ترمه

کد انحصاری محصول : 2048

موجود

۲۷۳,۲۶۴ تومان

رولت خوری مسی

کد انحصاری محصول : 2069

موجود

۴۴۲,۰۰۰ تومان۶۸۵,۰۰۰ تومان

شکلات خوری مسی پرداز بدون پایه

کد انحصاری محصول : 1167

موجود

۸۸۸,۰۰۰ تومان۱,۰۲۸,۰۰۰ تومان

ظروف مسی برای پذیرایی از گذشته تا به امروز یکی از ظروف مسی ای است که همواره مورد استفاده ایرانیان و جهانیان قرار گرفته است. امروزه به دلیل شیک بودن ظروف پذیرایی مسی افراد زیادی تمایل به خرید ظروف مسی پذیرایی دارند و همواره سعی می کنند تا بهترین ظروف مسی و مرغوب ترین ظروف مسی را برای خانه خود تهیه نمایند.

سرویس پذیرایی مسی

همان طور که در بالا ذکر کردیم سرویس پذیرایی همانند شکلات خوری مسی از دیر باز مورد استقبال افراد بوده است و دلیل آن نیز قدیمی بودن و خواص زیاد فلز مس است. سرویس پذیرایی در انواع طرح های مختلف ساخته شده است، برای مثال شما می توانید لیوان مسی، میوه خوری مسی، شیرینی خوری مسی و … را در طرح های محتلف خریداری نمایید.

قیمت ظروف مسی پذیرایی

اگر به دنبال قیمت ظروف مسی پذیرایی و خرید سرویس پذیرایی مسی هستید، این دسته بندی از وب سایت اکسیرمس مختص شما ساخته شده است تا بتوانید بر اساس نیاز خود یکی از ظرف های مسی پذیرایی یا حتی چندین مدل از سرویس پذیرایی مسی را انتخاب نمایید و در نهایت بعد از استعلام قیمت ظرف مسی پذیرایی اقدام به خرید ظروف مسی پذیرایی نمایید. باید به این نکته توجه کنید که فروشگاه اکسیرمس یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات مسی در ایران و به خصوص در استان زنجان است و به همین دلی اگر به دنبال بهترین قیمت ظروف مسی پذیرایی هستید می توانید از اکسیرمس با پایین ترین قیمت در زنجان اقدام به تهیه ظروف مسی مورد نظر خود کنید.

خرید ظروف مسی پذیرایی

همان طور که در بالا اشاره کردیم، ظروف مسی بسیار محبوب هستند و به همین دلیل اکثر زوجینی که قصد ازدواج دارند اقدام به خرید ظروف مسی پذیرایی می کنند تا بعد ازدواج، بتوانند با سرویس پذیرایی مسی خود از میهمانان گرانقدر خود پذیرایی کنند. به دلیل این که ظروف مسی قابلیت ست شدن با یک دیگر را دارا هستند عروس ها ترجیح می دهند تا برای جهیزیه خود اقدام به خرید ظرف های مسی پذیرایی نمایند.

در زیر لیست تعدادی از کالاهای مسی پذیرایی وجود دارد که شما می توانید از طریق وب سایت اکسیرمس اقدام به خرید آنها کنید.

پرفروش ترین اجناس مسی پذیرایی به شرح زیر است:

  • تخمه خوری رز پایه دار طرحدار
  • رولت خوری مسی
  • شکلات خوری مسی طرح دیبا
  • شیرینی خوری مسی طرح دیبا
  • قندان انار مسی

اگر شما به هریک از ظروفی که دربالا نام برده شد علاقه دارید و دوست دارید که یکی از آنها را خریداری کنید، می توانید در بخش نظرات هر یک از محصولات بالا اقدام به درخواست کد تخفیف نمایید تا اکسیرمس کد تخفیف مخصوص خودتان را به شما ارسال کند.