آموزش, درمانی, مس

آشنایی با انواع ظروف مسی زنجان

ظروف مسی زنجان

ظروف مسی زنجان

اگر قصد دارید تا با انواع ظروف مسی زنجان همانند لیوان مسی آشنا شوید تا انتهای این مقاله همراه فروشگاه ظروف مسی اکسیر مس باشید.ظروف مسی زنجان، یکی از پراستفاده ترین ظروف محسوب می‌شوند. به‌ ویژه در شرایط کنونی که میزان استفاده از ظروف ساخته‌ شده از جنس مس افزایش قابل‌ توجهی پیدا کرده‌ است. امروزه عده زیادی از افراد از ظروف ساخته‌ شده از این جنس برای پذیرایی و پخت‌ و پز استفاده می‌کنند و یا این محصولات را به‌ صورت دکوری و تزیینی مورد استفاده قرار می‌دهند. این ظروف را می‌توانید به افراد علاقه‌مند به صنایع دستی نیز هدیه دهید و یا یک کلکسیون زیبا و دوست‌داشتنی از این محصولات تهیه نمایید.

ظروف مسی، انتخاب بسیار مناسبی برای نوعروسان برای تکمیل جهیزیه هستند. چراکه انواع مختلف و طرح‌های متنوعی را در بر می‌گیرند. برخی از ظروف مسی، ملیله‌کاری شده و برخی با میناکاری تزیین شده‌اند. این ظروف به‌ صورت قلم‌کاری و فیروزه کوبی نیز تهیه می‌شوند و یا با طرح ملیله در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

ظروف مسی اصل زنجان

ظروف مسی، یکی از بهترین صنایع دستی زنجان هستند. این ظروف توسط استادکاران ماهر این خطه ساخته‌ شده و سپس با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات به‌روز و پیشرفته با طرح‌ها و نقش‌های جدید تزیین می‌گردند. این ظروف، کیفیت قابل‌ توجهی داشته و با قیمت‌های مقرون‌ به‌ صرفه و مناسبی هم در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند.
ظروف مسی اصل زنجان، موارد متعدد و متنوعی را دربرمی‌گیرد و شامل انواع سماورهای مسی، کاسه و پیاله، ظروف پذیرایی، پارچ و لیوان، جای قند و شکر، دیگ و تابه، گل و گلدان، آینه و شمعدان، شکلات خوری مسی و… است. ظروف مسی، ابعاد و اندازه‌های مختلفی هم دارند. بنابراین می‌توانید با توجه به سلیقه و تمایل شخصی خود ظروف مسی با ابعاد و اندازه‌های مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

خرید ظروف مسی زنجان

یکی از موارد مهم برای افرادی که به استفاده از این ظروف تمایل دارند، این است که محصولاتی را انتخاب و خریداری کنند که به‌ صورت اصل و مرغوب فراهم شده باشد. این افراد پیش‌ از خرید ظروف مسی زنجان باید چند نکته و یا ویژگی مهم را در نظر داشته باشند.
یکی از نکات بسیار مهم پیش‌ از خرید ظروف اصل زنجان، توجه به تناسب حجم این ظروف با وزن آن‌ها است. برای نمونه، یو قابلمه مسی است که با قطر دهانه ۱۸ سانتیمتر، طراحی‌ شده باید چیزی در حدود ۸۰۰ گرم وزن داشته باشد. این موضوع نشان می‌دهد که ضخامت ظرف، کاملا مناسب است.
پیش‌ از خرید ظروف مسی و اصل زنجان به‌ ویژه ظروف چکشی، باید به نوع چکش خوری که بر روی آن انجام گرفته، نیز توجه کنید. در حالت کلی، هر چه تعداد ضربات چکش وارد شده بر روی این ظروف بیشتر باشد، چکش‌خوری ریزتری صورت خواهد پذیرفت و از طرفی، فاصله بین محل‌هایی که چکش خورده‌اند نیز کمتر خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که در فرآیند تولید این ظروف مسی، دقت بیشتری به کار گرفته شده و این محصولات از ظرافت بالاتری برخوردار شده‌اند.
یکی دیگر از مواردی که باید پیش‌ از خرید بهترین صنایع دستی زنجان در نظر داشته باشید، توجه به سطح داخلی این محصولات است. لازم است بدانید که سطح داخلی ظروف ساخته‌ شده از جنس مس، باید از قلع خالص به‌ وجود آمده و اندود شده باشد. این عامل سلامت بدن مصرف‌ کننده را تأمین و تضمین می‌سازد.

3 نظر در “آشنایی با انواع ظروف مسی زنجان

  1. محصولات مسی یکی از زیباترین و پرخاصیت ترین ظروف برای دکور و پخت و پز هستند.

  2. امیر حسین گفت:

    عالی بود

    1. اکسیر مس گفت:

      سپاس از دیدگاه ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =